Корисна інформація

Як керувати своїм профілем?

19.12.2024

Під час створення особистого кабінету на Порталі 1562 або в мобільному застосунку "1562 Харків", Вам необхідно внести адресу проживання, за якою в подальшому Ви можете надсилати повідомлення про проблемні питання, пов'язані з житлово-комунальною сферою.

У мобільному застосунку "1562 Харків" та на Порталі 1562 доступна функція "Додаткові адреси".

Як це працює?

У мобільному застосунку Ви можете:
♦ знайти розділ "Керування профілю";
♦ обрати опцію "Додаткові адреси" - це адреси, за якими Ви також можете подавати повідомлення про хвилюючі питання та отримувати сповіщення щодо тимчасового припинення надання житлово-комунальних послуг;
♦ натиснути на "Додавання адреси";
♦ вибрати адресу з випадаючого списку та обов'язково вказати поверх, під'їзд та квартиру - це важливо для комунальних служб, які поспішають до Вас на допомогу;
♦ якщо хочете отримувати сповіщення про відключення, то встановіть чекер на позначку "Так";
♦ збережіть додаткову адресу.

Разом з тим, якщо Ви забули одразу або не було необхідним раніше, в розділі «Налаштування адрес сповіщень», Ви можете обрати адреси, за якими бажаєте отримувати інформацію про статус надання житлово-комунальних послуг.

На Порталі 1562 доступний такий самий функціонал, як і в мобільному застосунку - в розділі «Персональні налаштування».

Також, у мобільному застосунку, в розділі "Керування профілем" можна змінити тему додатку (доступні світла та темна тема).